FAQ

  • Ce este Chipest?
    • Chipset este operat de Chipest Shopping Network Ltd. și este înființat la începutul anului 2014 pentru a facilita accesul consumatorilor locali la cele mai mari site-uri de tranzacționare din lume, inclusiv eBay, Amazon, AliExpress și multe altele. 
      Consumatorul local este foarte interesat de cumpărarea pe site-urile de cumpărături din străinătate, dar există câteva lucruri esențiale care îi împiedică pe acești utilizatori, cum ar fi limba, cardul de credit internațional, serviciul clienți local și multe altele.
      Acest site se bazează în cea mai mare parte pe limba locală. Serviciul pentru clienți este furnizat în limba locală, nu avem nevoie de un card de credit internațional și toate corespondențele cu vânzătorii sunt tratate de noi.
  • Este site-ul asigurat în mod corespunzător?
    • Sigur, site-ul este securizat cu cel mai stringent protocol de securitate SSL 128BIT, în conformitate cu cerințele companiilor de cărți de credit.
  • Pot cumpăra cu un card de credit?
    • Da, puteți achiziționa cu orice card de credit local și internațional, cu excepția Diners.
  • Am comandat și nu am primit o confirmare prin e-mail, de ce?
    • Orice comandă făcută este trimisă echipei de inspecție și aprobată de către vânzător și facem acest lucru pentru a ne asigura că comanda ajunge la vânzători în siguranță și în siguranță. Dacă nu ați primit confirmarea comenzii după 3 zile lucrătoare, contactați-ne imediat.
  • Au trecut 3 săptămâni și comanda mea nu a fost livrată, de ce?
    • Durata medie de livrare a unui produs provenit din străinătate este de până la 35 de zile lucrătoare (fără să includă sâmbăta, duminica și sărbătorile), produsul este trimis din țări îndepărtate și, de obicei, trece prin lanțul de livrare prin poștă. Atunci când produsul este în tranzit între țări și încă nu intră în țară, nu este posibil să verificați în ce stadiu este, deci este recomandat să așteptați data maximă de livrare.
  • Ce trebuie să faceți atunci când data de livrare maximă a trecut și comanda nu a fost livrată?
    • Accesați contul meu -> Comenzile mele -> detalii comenzi, dați clic pe butonul Raport pentru produsul care nu a fost acceptat și raportați-ne despre acest lucru.
      Când se primește raportul, veți deschide un apel pentru a proteja consumatorul de site-ul din care a fost comandat produsul și vom contacta vânzătorul și vom insista asupra dreptului dvs. de a primi produsul sau banii înapoi.

      Rețineți că site-urile comerciale care lucrează în colaborare cu chipsetul sunt responsabile pentru sosirea produsului în decurs de 60 de zile. Dacă produsul nu a fost livrat până la data maximă de livrare, acesta trebuie raportat de dvs. pe pagina Istoric comenzi. Până la 7 zile de la sfârșitul datei maxime de livrare. Dacă au trecut 7 zile de la sfârșitul termenului maxim de livrare, responsabilitatea site-urilor comerciale pentru sosirea produsului a expirat și nu putem face nimic în legătură cu acesta.

      Orice bilet care va fi deschis în durata de timp de mai sus va fi raportat furnizorilor prin Chipset și dacă se consideră că este justificată și nu rezultă din introducerea unei adrese greșite de către client, Chipset-ul va rambursa integral clientul. Dacă apelul este deschis după fereastra de timp de mai sus, comanda va fi considerată livrată și nu va fi acordat nici un credit.

      În cazul în care clientul introduce o adresă greșită, Chipset va contacta furnizorul pentru a furniza comanda la adresa corectă după ce a plătit costul suplimentar de livrare (dacă este cazul) de la client.

      Asigurați-vă că raportați în intervalul de timp potrivit pentru a vă putea apăra drepturile.
  • Pot să vin la biroul / magazinul dvs.?
    • Nu, nu avem inventar, colaborăm cu site-uri comerciale internaționale și vă oferim o platformă convenabilă și ușor de comandat de la site-urile care lucrează împreună cu noi.
  • Este posibil să anulați comanda după primirea articolelor comandate?
    • Da, trebuie să ne contactați împreună cu un număr de comandă și vă vom trimite solicitarea vânzătorului pentru a returna produsul. Odată ce primim confirmarea vânzătorului, vă vom trimite o adresă a locului în care nava mărfurile pe care doriți să le returnați și anulați. Apoi trebuie să trimiteți mărfurile în pachetul lor original la această adresă. Numărul de urmărire către noi ar trebui să fie trimis cât mai curând posibil.

      Odată ce vânzătorul confirmă că a primit bunurile, veți primi o rambursare, după deducerea taxelor de anulare conform Legii privind protecția consumatorilor, pe cardul de credit cu care a fost făcută comandă.
  • Trebuie să cunosc altă limbă în afara limbii locale?
    • Nu, desigur, am stabilit o platformă avansată, astfel încât să puteți obține toate detaliile despre orice produs în limba dvs.
  • Pot verifica starea comenzii mele?
    • Desigur, vă puteți conecta la "Comenzile mele" de pe site și puteți vedea toate comenzile pe care le-ați plasat în contul dvs., starea comenzii și numerele de urmărire (în funcție de produs, nu toate produsele primesc numere de urmărire).
  • Am introdus o pagină de produs și am primit un mesaj pe care vânzătorul nu l-a trimis în tara mea
    • La diferite site-uri comerciale există zeci de mii de vânzători din întreaga lume. Fiecare dintre vânzători își face propriile considerații legate de costuri și dacă trebuie să trimită produsul în țara dvs.

      Unii vânzători nu doresc să trimită produsul la dvs. și de aceea apare mesajul "Vânzătorul nu trimite în țara dvs.". În altă căutare, veți găsi același produs de la un alt vânzător care își trimite produsele în țara dvs.
  • De ce nu va publicati numărul de telefon?
    • S-ar părea ciudat, dar în anii de eficiență am aflat că din momentul în care apelul a fost deschis soluției - cel mai scurt timp de tratament este atunci când telefoanele nu sunt folosite.

      Prin urmare, nu are nici un rost să ne contactați cu solicitările de a contacta telefonul, deoarece din punct de vedere fizic nu există telefoane în companie. În schimb, natura sesizării ar trebui descrisă aici prin e-mail și echipa va răspunde rapid.

      Multumesc pentru cooperare!
  • Cum va pot contacta?
    • În cazul puțin probabil că apelul dvs. la serviciul clienți nu a fost tratat prin canalele obișnuite, puteți, de asemenea, să ne contactați la office@chipest.ro

      Adresa biroului nostru:
      P.O.B 50  , Soseaua Mihai Bravu 380-382, Oficiul Postal 77. Bucuresti, Sector 3